Доставка
+
Доставка Товару здійснюється тільки в межах території України. Мінімальна сума замовлення в Інтернет-магазині відсутня.
Самовивіз з магазину
Плата за доставку при самовивозі відсутня.
Готовність до самовивозу всіх позицій замовлення підтверджується менеджером у телефонному режимі, або у месенджері Telegram/WhatsApp/Viber.
*При виборі готівкового розрахунку термін резерву товару – 3 дні з моменту повної комплектації замовлення.
*Під час акцій і розпродажів термін резерву товару – 1 день з моменту повної комплектації замовлення.
Відділення "Нова Пошта"
Доставка по Україні здійснюється курʼєрскою службою “Нова Пошта”.
Доставка по Україні безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн.
Для всіх інших замовлень доставка платна згідно з тарифами курʼєрскої служби. Орієнтовна вартість доставки замовлення на відділення становить 79-199 грн. (в залежності від населеного пункту, ваги і габаритів). Доставка здійснюється на працюючі відділення. Терміни доставки залежать від безпекової ситуації в регіоні. Відправлення замовлення здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення. Наявність товару підтверджується менеджером інтернет-магазину.
*Зверніть увагу! Термін зберігання замовлення у відділенні "Нова Пошта" – 4 календарних дні.
*При оплаті замовлення накладним платежем на суму понад 5000 грн. потрібне пред'явлення паспорта (фізично або у Дії) у відділенні/кур’єру “Нової пошти”
*При оплаті замовлення із послугою “Накладений платіж” Нова пошта стягує комісію у розмірі 2% від вартості замовлення + 20 грн. Наприклад, якщо сума замовлення на сайті 1500 грн., то “Нова пошта” стягне 50 грн. (30 грн. + 20 грн.)
Поштомат "Нова Пошта"
Доставка у поштомати “Нової Пошти” по Україні безкоштовна при замовленні на суму від 3000 грн.
Для всіх інших замовлень доставка на поштомати платна згідно з тарифами курʼєрскої служби. Орієнтовна вартість доставки замовлення на поштомат становить 65 грн. Доставка здійснюється у працюючі поштомати. Терміни доставки залежать від ситуації в регіоні.
Відправлення замовлення здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту розміщення.
Наявність товару підтверджується менеджером інтернет-магазину.
*Доставку на поштомат можна оформити для товарів, габарити яких не перевищують 40х60х30 см, вага – до 20 кг, а оголошена вартість до 10 000 грн.
*Зверніть увагу! Термін зберігання замовлення у поштоматі "Нова Пошта" – 4 календарних дні.
Кур'єр "Нова Пошта"
Кур'єрська доставка компанією "Нова Пошта" по Україні безкоштовна при замовленні на суму від 5000 грн.
Для всіх інших замовлень кур'єрська доставка платна згідно з тарифами курʼєрскої служби. Орієнтовна вартість доставки замовлення кур'єром – 89-229 грн. (залежить від населеного пункту, ваги і габаритів). Доставка здійснюється у населені пункти, в яких доступна послуга "Кур'єрська доставка" від “Нова Пошта”. Терміни доставки залежать від безпекової ситуації в регіоні. Відправлення замовлення здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту розміщення замовлення.
Наявність товару підтверджується менеджером інтернет-магазину.
*При оплаті замовлення накладним платежем на суму понад 5000 грн. потрібне пред'явлення паспорта (фізично або у Дії) у відділенні/кур’єру “Нової пошти”
*При оплаті замовлення із послугою “Накладений платіж” Нова пошта стягує комісію у розмірі 2% від вартості замовлення + 20 грн. Наприклад, якщо сума замовлення на сайті 1500 грн., то “Нова пошта” стягне 50 грн. (30 грн. + 20 грн.)
Оплата
+
Оплата при отриманні (Накладений платіж)
Покупка оплачується готівкою/банківською карткою при отриманні замовлення у відділенні/кур'єру “Нової пошти”. Оплата здійснюється в національній валюті - гривня. На підтвердження оплати покупцеві видається фіскальний чек.
*При оплаті замовлення із послугою “Накладений платіж” Нова пошта стягує комісію у розмірі 2% від вартості замовлення + 20 грн. Наприклад, якщо сума замовлення на сайті 1500 грн., то “Нова пошта” стягне 50 грн. (30 грн. + 20 грн.)
Оплата онлайн картами Visa/Mastercard
Оплата здійснюється банківськими картами Visa та MasterCard через систему безпечних платежів від Приватбанку - LiqPay (Apple Pay та Google Pay) під час оформлення замовлення на сайті. Після оформлення замовлення ви будете автоматично переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку для підтвердження оплати.
Оплата безготівковим переказом на IBAN рахунок (без ПДВ)
Оплату на наш IBAN рахунок можна зробити у касі/терміналі/онлайн банкінгу будь-якого банку України (комісія за переказ залежить від вашого банку, у Приватбанку, наприклад, вона фіксована у розмірі 3 грн, незалежно від суми замовлення.)
Після оформлення замовлення
+
1. На вказаний номер телефону та адресу електронної пошти ви отримаєте повідомлення про те, що ваше замовлення передане на обробку. Термін обробки — від 10 хвилин до декількох годин. Як правило, обробка замовлень відбувається день у день.
2. Оператор інтернет-магазину перевірить наявність товару та зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей. Якщо ви впевнені у своєму замовленні та зазначених даних, поставте позначку в полі «Мені можна не дзвонити для підтвердження замовлення», і ми не будемо вас турбувати. Перевірити поточний статус замовлення можна в Особистому кабінеті.
Правила повернення товару в інтернет-магазин «POKITO»
+
Усі дії з повернення та обміну товару в магазині «POKITO» відбуваються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону, Ви, як споживач, маєте право на обмін та повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовільнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні за наступних умов:
Перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» :
Для того, щоб оформити повернення або обмін товару, придбаного у інтернет-магазині «POKITO» необхідно:
Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, та якщо він дійсно має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості. Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати придбаний і купити інший, який підійде йому за характеристиками та ціною. Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожчий за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.
Повернення коштів
У випадку оплати карткою на сайті, кошти повертаються на карту, з якої відбувалася оплата. Якщо замовлення оплачувалося готівкою, то кошти повертаються на картку, яку ви вкажете у заяві на повернення (потрібно буде вказати IBAN рахунок, ІПН та повне ПІБ). Повернення коштів відбувається протягом 3 днів, з моменту отримання нами Вашого повернення.
Обов'язкова умова для повернення або заміни товару – відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека.